تهران راپل

نصب توری مرغی با طناب

نصب توری مرغی با طناب

با نصب توری مرغی با طناب، شرکت کار در ارتفاع تهران راپل می تواند به مشتریان خود در جلوگیری از ورود پرندگان به حیاط خلوت و پاسیو ساختمان کمک کند. این راهکار باعث می شود تا پرندگان نتوانند به داخل ساختمان فرود آیند و مشکلاتی مانند صدا و حضور موجودات مزاحم مثل ساس و کک ایجاد نکنند. شرکت تهران راپل با استفاده از بهترین جنس توری مرغی و نصب آن با طناب، این خدمات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد. با این راهکار، ساکنین ساختمان می توانند از مشکلات حضور پرندگان در فضای داخلی و خارجی ساختمان جلوگیری کنند.
نصب توری مرغی با طناب
توضیحات
فهرست عناوین توضیحات

یکی از خدمات شرکت کار در ارتفاع تهران راپل، نصب توری مرغی با طناب بر روی حیاط خلوت و یا پاسیو در تهران و کرج است. در حال حاضر پرندگان شهری یکی از معضلات زندگی آپارتمان نشینی در تهران و کرج هستند. این حیوانات با نشستن و یا لانه سازی در پاسیو و یا حیات خلوت ها می توانند با مزاحمت های جدی برای ساکنین آپارتمان همراه شود؛ به طور مثال سر و صدای این حیوانات و یا موجودات موزی مانند ساس و کک که همراه این حیوانات زندگی می کنند می توانند در آینده باعث مشکلات زیادی برای ساکنین شوند.

نصب توری مرغی می تواند یک روش بسیار مناسب و کارآمد برای پیشگیری از ورود پرندگان و مشکلات مربوط به آنها باشد. گروه کار در ارتفاع تهران راپل آماده ارائه خدمات پیشگیری و پاکسازی ساختمان از وجود پرندگان مزاحم با نصب توری مرغی بدون نیاز به داربست است. شرکت تهران راپل برای نصب توری مرغی از بهترین جنس بر اساس ارائه فاکتور خرید به مشتری استفاده می کند این مجموعه از پشتوانه و رزومه بسیار خوبی در این زمینه در سطح شهر تهران برخوردار است.

نصب توری مرغی

کار در ارتفاع تهران راپل ارائه دهنده انواع خدمات بر روی نمای ساختمان بدون نیاز به داربست است یکی از خدمات اصلی این مجموعه نصب انواع توری بر روی نمای ساختمان است که در این بین نصب توری مرغی پاسیو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. نصب توری مرغی حیات خلوت می تواند از مشکلات ناشی از حضور پرندگان در آینده جلوگیری نماید. ما در شرکت تهران راپل از صفر تا صد این خدمات که تهیه و بافت و همچنین نصب توری است را به طور کامل انجام می دهیم.

 
مرحله بافت توری برای نصب توری مرغی بر روی نمای ساختمان
بافت توری مرغی

نصب توری مرغی با طناب

تمامی خدماتی که شرکت تهران راپل در تهران و شهر کرج ارائه می دهد بدون نیاز به داربست و با استفاده از طناب است. در این روش نیروی متخصص با استفاده از تکنیک های دسترسی با طناب به ارائه خدمات می پردازد. یکی از زمینه های که ما در حال ارائه خدمات به مشتریان خود در تهران و کرج هستیم نصب توری مرغی با طناب بر روی پاسیو و یا نورگیر ساختمانها است.

نصب توری مرغی پاسیو با طناب روش کم هزینه و سریع است شما می توانید با هزینه بسیار کم و زمان کوتاه انجام دهید و از مزاحمت های پیش آمده برای خود جلو گیری نماید.

مزایای نصب توری مرغی با طناب در ساختمان

  • از مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره نمود.
  • هزینه و قیمت مناسب این روش نسب به سایر روش های موجود در بازار
  • نصب توری مرغی با طناب از ایمنی بالا و مطمئن برخوردار است
  • سرعت در اتمام کار در این روش بسیار بالاتر از سایر روش های موجود است.

اجرای توری مرغی با طناب یک انتخاب مقرون به صرفه و مناسب برای شما است چون که از هزینه های آینده و مشکلات ناشی از حضور این پرندگان در ساختمان پیشگیری می کند.

 
نصب توری مرغی با طناب یک روش مناسب و با قیمت مناسب است.
نصب توری مرغی با طناب

نصب توری مرغی و انواع آن

برای نصب توری مرغی به خصوص پاسیو و نورگیر از دو نوع توری استفاده می کنند؛ الف توری مرغی ساده ب) توری مرغی فرنگی تفاوت این دو نوع در جنس و اندازه مفتول در بافت توری است. شرکت تهران راپل برای نصب توری مرغی نورگیر و حیات خلوت از توری مرغی فرنگی گرم و ضد زنگ استفاده می کند. این توری از دوام و مقاومت بسیار بالای برخوردار است و در برابر آب ضد زنگ است.

نوع توری مرغی فرنگی

ما در شرکت کار در ارتفاع تهران راپل برای نصب توری مرغی بر روی نمای ساختمان و به خصوص در پاسیو از توری های فرنگی با وزن بیش از ۱۰ کیلوگرم و با روزنه های ۴ سانتی استفاده می کند. نتایج بررسی های کارشناسان ما در انتخاب بهترین متریال نشان می دهد توری مرغی فوق از دوام و طول عمر بالای برخوردار است.

نصاب توری مرغی

در تهران شرکت و پیمانکاران بسیار زیادی در زمینه نصب توری مرغی فعالیت می کنند. نصاب توری مرغی برای اجرای پروژه خود از ابزار مختلفی مانند داربست و یا طناب و یا کلایمر استفاده می کنند. هرکدام یک از ابراز مورد استفاده نصاب توری مرغی از نقاط ضعف و نقاط قوت بالای برخوردارند که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

شروع نصب توری مرغی در شرکت تهران راپل

تیم کار در ارتفاع تهران در سال ۱۳۹۴ برای گسترش بازار خدمات خود در تهران و شهر کرج به ارائه خدمات تهیه و نصب توری مرغی پرداخته است و در طول این مدت پروژه های بسیار زیادی بالغ بر 315 قرارداد  را در تهران و کرج تحویل مشتریان خود داده است.

نصاب توری مرغی در تهران

شرکت تهران راپل با استخدام افراد کارآزموده و ماهر در مجموعه خود آماده اعزام نصاب توری مرغی در تمام مناطق شهر تهران و شهر کرج است. برای دریافت خدمات ما می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نصاب توری مرغی در قرچک و ورامین

مرکز تهران راپل آماده اعزام نصاب توری مرغی در قرچک و ورامین نیز است برای دریافت اطلاعت بیشتر با ما تماس بگیرید و مشخصات نمای ساختمان خود را ارسال نماید.

نصب تور مرغی در شرق و تهرانپارس

مجموعه کار در ارتفاع تهران راپل پیشرو در نصب توری مرغی در شرق تهران و یا تهرانپارس می باشد می توانید برای دریافت خدمات ما در این منطقه با ما تماس بگیرید.

نصب تور مرغی پاسیو

نصب توری مرغی پاسیو یکی از راه های که می توان از ورود پرندگان به داخل فضایی پاسیو جلوگیری نمود استفاده از توری مرغی است. برای اینکار روش های مختلفی وجود دارد که به موارد زیر می توان اشاره نمود.

  • نصب توری مرغی پلاستیکی
  • نصب توری مرغی فلزی گالبانیزه

نحوه نصب تور مرغی پاسیو

نحوه نصب توری مرغی پاسیو را می توان به چهار مرحله دسته بندی نمود:

  1. در مرحله اول ابعاد پاسیو اندازه گرفته می شود. در مرحله دوم توری مرغی در سطحی صاف بافته می شود و به صورت یک توپ به اندازه ابعاد پاسیو جمع می شود.
  2. در مرحله سوم دو نفر نصاب پس از اتصال ابتدا تور به بالاترین نقطه پاسیو باقی توری تا پایین رها می کنند.
  3. در مرحله چهارم یکی از طناب کاران یک طرف توری را به نما متصل می کند در این زمان نفر دوم با کشیدن
  4. توری مرغی و با اطمینان از فیکس بودن و صاف بودن توری آن را می بندد.

اجرای تور مرغی در تهران

تیم تهران راپل آماده اجرای توری مرغی در تهران در هر ارتفاعی می باشد. کیفیت را از ما بخواهید این مجموعه با همکاری با تولیدکنندگان بزرگ در زمینه توری مرغی توانسته از متریال های بسیار با کیفیت استفاده نماید.

نصب تورهای مرغی با طناب

نصب تورهای مرغی با طناب یکی از روش های بسیار مناسب برای این کار می باشد این روش با مقرون به

صرفه بود و همچنین سرعت بالا در کار می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

نصب توری مرغی پلاستیکی

نصب توری مرغی پلاستیکی می تواند یک گزینه موقت برای جلوگیری از ورود پرندگان و همچنین یک ابزار مناسب برای ساختمان های در حال ساخت به منظور ایمن سازی ساختمان باشد. تیم تهران راپل از متریال های مختلف توری مرغی استفاده می نماید انتخاب با شماست می توانید با تماس بگیرد و با مشاوران ما در ارتباط باشید.

نصب توری مرغی فلزی برای پرندگان

نصب توری مرغی فلزی برای پرندگان روشی مناسب برای خلاصی از مزاحمت های این حیوانات است. نصب توری مرغی یکی از خدمات پر طرفدار در تهران و شهرهای بزرگ می باشد.

پوشاندن بالکن با توری مرغی

یکی از دیگر از قسمت های ساختمان که معمولا پرندگان در آن باعث مزاحمت می شود بالکن می باشد شما می توانید با پوشاندن بالکن با توری مرغی از شر مزاحمت های پرندگان به راحتی رها شوید.

4.5/5 - (2 امتیاز)
سوالات متداول

ممکن است سوالات شما هم در این بخش وجود داشته باشد.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
گارانتی خدمات

از آنجایی که در شرکت ما به کیفیت خدمات و جنس درجه 1 در نصب توری مرغی اهمیت می دهیم، برای اعتبار و اطمینان مشتریان، برای این خدمات گارانتی ترمیم رایگان در نظر گرفته شده است. این به این معناست که در صورت هر گونه خرابی یا نقص در نصب توری مرغی، مشتریان می توانند به ما اعلام کنند و خدمات ترمیم رایگان در اسرع وقت برای آنها ارائه خواهد شد. ما از ارائه خدمات با کیفیت بالا و رضایت مشتریان خود بسیار مهم می دانیم و این گارانتی نیز برای اطمینان بیشتر مشتریان در نظر گرفته شده است.

مراحل و فرایند گارانتی
لیست قیمت ها
نمونه کار ما
سفارش خدمات
دیدگاه و پرسش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *