تهران راپل

پیچ و رولپلاک نما در کرج

نگران ریزش سنگ های نمای ساختمانتان هستید و یا سقوط کرده و قصد دارید آن را ترمیم کنید؟ تیم کار در ارتفاع تهران راپل ارائه دهنده و مجری خدمات پیچ و رولپلاک نما در کرج است. ما بدون نیاز به داربست در کوتاه ترین زمان ممکن سنگ های نمای ساختمان را با استفاده از پیچ و رولپلاک مخصوص نما محکم میکنیم.

خدمات پیچ و رولپلاک نما در کرج شامل چه کار های است؟

پیچ و رولپلاک کل نما

در مرحله اول تمام سنگ های نمای ساختمان را با اسفاده از پیچ و رولپلاک اسکوپ مکنیم.

بتونه و بندکشی

در مرحله دوم و پس از اتمام کار پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با استفاده از بتونه به رفع ترک های نما و سوراخ های جای پیچ می پردازیم

نصب سنگ

در مرحله سوم سنگ های ریخته شده از نما اندازه گرفته می شوند بو بعد از برش این سنگ ها با استفاده از پیچ و رولپلاک به نما وصل می شوند.

شستشویی نما

در مرحله آخر و در صورت نیاز کارفرما بعد خشک شدن کامل بتونه ها نمای ساختمان به وسیله دستگاه واترجت به صورت شست می شود

چرا پیچ و رولپلاک نمای ساختمان امری مهم است؟

اهمیت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

در این ویدئو درباره اهمیت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان از زبان آقای داود کامرانی یکی از وکلای معروف درحوزه ساختمان میشنویم در این ویدئو ایشان یکی از پرونده های مرتبط با سقوط سنگ از نمای ساختمان که متاسفانه باعث بروز حادثه جانی شده است را بررسی و نکاتی را جهت رعایت موارد ایمنی و مشکلات اجرا نکردن این کار را برای مدیران عزیز مطرح میکند.

با توجه به این ویدئو و مشکلاتی که میتواند عدم اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان برای مدیر ساختمان و یا ساکنین به همراه داشته باشد اجرای اینکار از اهیمت بالای برخوردار است و یا به بیان دیگر “پیشگیری بهتر از درمان است” پس بهترین انتخاب برای محکم کردن سنگ های نمای ساختمان پیچ و رولپلاک است.

پیشگیری از بروز حادثه بهتر از درمان است...

مزایای خدمات پیچ و رولپلاک نما در کرج تیم تهران راپل

کیفیت بالا

هدف تیم تهران راپل ارائه خدمات با کیفیت بالا در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان عزیز خود است ما هنگام ارائه خدمات از بهترین مصالح و ابزار استفاده میکنیم.

قیمت ارزان

تمام خدمات تیم تهران راپل بر اساس نرخ مصوب اتحادیه و سیاست های شرکت تعین شده است که باعض شده خدمات ما نسب به سایر گروه ها مقرون به صرفه تر باشد.

پشتیبانی حرفه ای

یکی از ویژگی های شرکت ما ارائه خدمات پشتیبانی در صورت نیاز مشتریان مان است. این امکان بعد از ارائه خدمات به مشتری به مدت 2 سال فعال می شود.

بهترین شرکت پیچ و رولپلاک نما در کرج
ما نمیگیم بهترین شرکت در زمینه محکم کردن سنگ های نمای ساختمان هستیم از شما میخوایم که به روزمه و نمونه کارهای تیم ما را بررسی کنید و خودتون تصمیم بگیرید....

بهترین شرکت پیچ و رولپلاک نما در کرج

شرکت کار در ارتفاع تهران راپل با سابقه بیش از 11 سال کار در ارتفاع و ارائه انواع خدمات بر روی نمای ساختمان در تهران و کرج یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده در زمینه خدمات پیچ و رولپلاک در کرج است.

پیچ و رولپلاک بیش از 83 ساختمان در کرج خود نشان دهنده برتری ما نسبت به سایر شرکت ها فعال در این زمینه است شعبه ما در کرج  به طور اختصاصی در این مناطق به ارائه خدمات می پردازد. ما با سازمان های خصوصی و دولتی های زیادی کار کردیم و با پیچ و رولپلاک سنگ های نمای ساختمانشان را محکم کردیم و تونستیم خودمون به عنوان یک برند حرفه به مشتریانمان معرفی کنیم.

همیشه یک نمونه کار خوب گویای تمام مسائل است و خیال مشتری را از هر جهت می تواند راحت کند و باعث شود که با اطمینان کامل با تیم کار در ارتفاع تهران راپل کار نماید. تیم تهران راپل با سابقه بیش از 11 سال کار در ارتفاع و با بیش از 435 پروژه موفق در تمام زمینه ها می توانید به عنوان یک تیم معتبر در ارائه خدمات به شما عزیزان کمک کند.

قدردان اعتماد شما عزیزان به تیم تهران راپل هستیم

نمونه کارهای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان

در بخش زیر نمونه از بزرگترین پروژه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان که توسط تیم تهران راپل اجرا شده است قرار گرفته است این بخشی از رزومه موفق این گروه است.
مجتمع خاتم النبیاء یکی دیگر از پروژه های شرکت تهران راپل است.

پیچ و رولپلاک نما مجتمع خاتم

این پروژه با تعداد 32 ساختمان و با ارتفاع بیش از 30 متر و تعداد 180 هزار پیچ و رولپلاک یکی از بزرگترین پروژه پیچ و رولپلاک در تهران است که تیم تهران راپل افتخار اجرای این پروژه را در منطقه شهرری دارد.

پروژه ریاست جمهوری تهران یکی از خدمات ارائه شده تهران راپل است

پروژه پیچ و رولپلاک نمای سازمان بودجه و برنامه ریزی کشور

اجرای پروژه مقاوم سازی سنگ های نمای ساختمان سازمان بودجه کشور در دی ماه سال 1401 توسط تیم تهران راپل با پیچ 6 سانتیمتری به تعداد 20 هزار عدد ظرف 15 روز همراه با بتونه همرنگ به اتمام رسید.

تهران راپل پیشرو در صنعت ارتفاع و پیچ و رولپلاک نما

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان دیوان محاسبات کل کشور

این پروژه به دلیل شکل متفاوت نمای ساختمان یکی از فنی ترین کارهای است که در زمینه مقاوم سازی نمای ساختمان در تهران انجام گرفته است سنگ های این با پیچ 10 سانتی مهار شده اند.

مراحل اجرای پیچ و رولپلاک نما در کرج

مراحل اجرای پیچ و رولپلاک نما در کرج چگونه است؟

مراحل اجرای پیچ و رولپلاک سنگ های نمای ساختمان در کرج یک فرایند چند مرحله است که باید به ترتیب و اصولی اجرا شود تا از محکم شدن سنگ های نمای ساختمان اطمینان حاصل شود. قبل از اجرای پیچ و رولپلاک سنگ های نما در کرج طی یک جلسه حضوری با اعضا و یا مدیر ساختمان، کارشناسان ما به بررسی نمای ساختمان میپردازند و تمام کارهای که باید هنگام اجرای مقاوم سازی نمای ساختمان انجام شود مشخص و یاداشت میشود در طی این کار مدیر ساختمان نسبت به تمام موارد لیست شده مطلع خواهد شد.

به طور کلی مراحل اجرا همه پروژه های پیچ و رولپلاک نما در کرج  بر اساس این چک لیست است که در موارد خاص می تواند متفاوت باشد.

  1. جلسه و بازید از نمای ساختمان 
  2. اعلام قیمت و هزینه اجرای پیچ و رولپلاک نما
  3. عقد قرارداد و ثبت موضوعات مورد بررسی و قابل اجرا
  4. انتخاب پیچ و رولپلاک مورد نیاز 
  5. درخواست صدور بیمه نامه برای محل کار
  6. جلسه توجهی با کارکنان و ثبت این جلسه 
  7. اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان
  8. اندازه گیری و برش سنگ های ریخته شد
  9. نصب سنگ با پیچ
  10. بندکشی و بتونه جای پیچ های نمای ساختمان
  11. ارائه پشتیبانی 2 ساله در زمنیه ترمیم و نگهداری پیچ های ساختمان

چند باور غلط در مورد پیچ و رولپلاک نما

…ولی داره باز میریزه نمیدونم مشکل از کجاست ما خیلی هزینه کردیم!

در پاسخ به این موضوع باید گفت که اسکوپ به خودی خود نمی تواند مانع از ریزش سنگ از نمای ساختمان شود چرا چون سقوط سنگ از نمای ساختمان بر اثر عوامل مختلف اتفاق می افتد به طور مثال بتن پشت کار از استحکام خوبی برخودار نباشد و یا از جنس مناسب برای اسکوپ استفاده نشده است و دلایل دیگر به همین دلیل بهترین گزینه برای خلاص شدن از نگرانی درباره این موضوع پیچ و رولپلاک اصولی است.

… و میخوام فقط همون قسمت ترمیمش کنم باقی جاهای نمای ساختمان سنگش محکم سقوط نمیکنه!

سقوط سنگ از نمای ساختمان چیز قابل پیش بینی نیست و متونه به هر دلیلی و در هر زمان از نما جدا شود در پاسخ به این مشکل باید یادآوری کنیم وقتی بر روی نمای ساختمانی که از آن سنگ سقوط کرد قرار است کاری صورت بگیرد به منظور رعایت نکات ایمنی باید لاین محل کار از بالا تا پایین پیچ شود تا پرسنلی که در حال کار است به دلیل سقوط سنگ به خاطر لرزش دلر آسیب نبیند.

همچنین خود عملیات پیچ و رولپلاک سنگ های نمای ساختمان میتواند باعث سقوط سنگ از نمای ساختمان شود با توجه به تجربه ما و کار بر روی پروژه های مختلف بهترین گزینه پیچ و رولپلاک کل نمای ساختمان است.

… پیچش 7 یا 8 سانتی متر باشه که محکم بشه!

این هم یک باور غلط برای محکم کردن سنگ های نمای ساختمان که هرچی پیچ بزرگتر باشه بهتر! به طور کلی قرار نیست پیچ وزن سنگ تحمل کنه بلکه قرار بهش یه مقاومت کششی بده که از جاش تکون نخوره اندازه پیچ مورد استفاده برای اینکار بستگی به قطر سنگ داره هر چی قطر سینگ بیشتر بشه در نتیجه اندازه پیچ و طولش بیشتر میشه.

به طور کلی پیچ های که در پروژه ها استفاده میکنیم سایزشون بین 5 تا 7 سانت البته در موارد خیلی خاص از 7 سانتمتری استفاده میکنیم.

نظرات مشتریان که از خدمات پیچ و رولپلاک نما در کرج استفاده کرده اند!

ما همواره قدردان شما عزیزان در شهر کرج هستیم و افتخار میکنیم که تیم تهران راپل توانسته است در کرج به مشتریان خود بهترین خدمات را ارائه دهد

از چه پیچ و رولپلاک برای مقاوم سازی سنگ های نما در کرج استفاده می کنیم؟

ما برای اراخدماتپیچ و رولپلاک نما در کرج از بهترین پیچ و رولپلاک موجود در بازار استفاده میکنیم هدف ارائه خدمات با کیفیت بالا و مقاوم در برابر شرایط آسیب زا است پیچی که ما استفاده میکنیم از مارک دایمون به ابعاد و طول مختلف است که ساخت کشور چین و جزء پیچ های گالوانیزه درجه یک بازار حال است این پیچ در برابر آب کاملا ضد زنگ است و طول عمری بین 10 تا 15 سال دارد.

رولپلاک مورد استفاده ما ساخت کشور خودمان است و با برند رولپلاک آریا در بازار شناخته می شود این رولپلاک 10 دهه است که مورد استفاده تمام شرکت های کار در ارتفاع برای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان قرار میگیرد جنس عالی و کیفیت درجه ویژگی بارز این محصول است.

سفارش پیچ و رولپلاک نما در کرج

سفارش و اجرای پیچ و رولپلاک نما در کرج

اولویت تیم تهران راپل اجرای با کیفیت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به منظور مقاوم سازی و محکم کردن سنگ های نما برای پیشگیری از بروز حادثه است به همین دلیل قیمت اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان تیم تهران راپل ممکن است کمی متفاوت باشد چون ما از بهترین مصالح و مهارترین افراد در کار خود استفاده میکنیم.

اما جای هیچ نگرانی نیست ما به تناسب پروژه شما و بر اساس مقدار کار و پیچ و رولپلاک که بر روی نمای ساختمان شما نصب می شود هزینه های اینکار را محاسبه میکنیم البته باید به این نکته توجه کنیم که هزینه انجام اینکار به مراتب از ریسک انجام ندادن اینکار بسیار پایین تر است چون که در صورت سقوط سنگ از نمای ساختمان و بروز حادثه در بیشتر مواقع قابل جبران نیست و خسارت وحشتناکی به بار می آورد.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج

پیچ و رولپلاک سنگ تراورتن در کرج

همراه با تخفیف 50 درصدی نماشویی
تومان 43000 هر متر مربع
  • پیچ 5 سانت گالوانیزه
  • رولپلاک آریا 4 سانت
  • همراه با بتنونه هم رنگ

پیچ و رولپلاک سنگ مرمریت در کرج

همراه با تخفیف 50 درصدی نماشویی
تومان 60000 هر متر مربع
  • پیچ 5 سانت گالوانیزه
  • واشر گالوانیزه 4 سانت
  • رولپلاک آریا 4 سانت
  • همراه با بتنونه هم رنگ

پیچ و رولپلاک سنگ گرانیت در کرج

همراه با تخفیف 60 درصدی نماشویی
تومان 57000 هر متر مربع
  • پیچ 6 سانت گالوانیزه
  • رولپلاک آریا 4 سانت
  • همراه با بتنونه هم رنگ

سوالات متداول

خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان چیست؟

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به فرایندی گفته میشود که در آن سنگ های نمای ساختمان به وسیله پیچ و رولپلاک به بتن پشتش پیچ میشود و مانع از سقوط سنگ بر روی زمین میشود 

هنگام پیچ و رولپلاک سنگ های نمای ساختمان فاصه پیچ ها از هم چقدر است؟

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید.

چگونه از خدمات پیچ و رولپلاک نما تهران راپل در کرج استفاده نمایم؟

فقط کافی است قبل از هر اقدامی با کارشناسان ما در کرج تماس بگیرید و در مورد مشکلات نمای ساختمان خودتان و خواسته هایتان صحبت کنید کارشناسان ما آماده ارائه خدمات به صورت حرفه ای به شما عزیزان هستند.

آیا قبل سفارش خدمات مقاوم سازی نمای ساختمان در کرج میتوانم مشاوره رایگان دریافت کنم؟

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید.

آیا برای پیچ و رولپلاکنما در کرج از ابزار و مصالح خاصی استفاده میکنید؟

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید.

آیا بعد از پیچ و رولپلاک نمای ساختمان جای پیچ های بر روی نمای ساختمان را بتونه میکنید؟

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید.

اجرای خدمات پیچ و رولپلاک نما در کرج شامل چه کارهای دیگر است آیا شامل نصب سنگ میشود؟

برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید.

پیچ و رولپلاک نما در کرج

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج

چه مواردی در زمان محاسبه قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج تاثیر گذار است؟

مراحل پیچ و رولپلاک سنگ های نمای ساختمان

هنگام پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ها در کرج به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای انتخاب بهترین شرکت پیچ و رولپلاک در کرج به چه مواردی باید توجه کنیم؟

تهران راپل بهترین شرکت پیچ و رولپلاک در کرج

نحوه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج

مراحل کامل اجرای پیچ و رولپلاک بر روی ساختمان ها در کرج

برای پیچ کردن سنگ های نما در کرج از طناب استفاده کنیم یا طناب

پیچ و رولپلاک نما با طناب در کرج

چرا سنگ های نمای ساختمان سقوط میکند و چرا آن را پیچ میکنند؟

ما در چه مناطقی از کرج خدمات پیچ و رولپلاک نما ارائه می دهیم؟

پیچ و رولپلاک نما در کرج در واقعا مهم ترین خدماتی است که مجموعه تهران راپل در کرج در حال ارائه به مشتریان خود است. مرکز دوم تهران راپل در کرج از سال 1398 فعالیت خود را آغاز نموده و در زمینه های مختلف در ارتفاع به ارائه خدمات می پردازد. این مجموعه با سابقه بیش از 11 سال فعالیت در ارتفاع بدون نیاز داربست توانسته خود را به عنوان یک شرکت موفق در بازار معرفی نماید. 

شبعه پیچ و رولپلاک کرج راپل آماده ارائه انواع خدمات بر روی نمای ساختمان به وسیله طناب است و همچنین مشاوره و بازدید از نمای ساختمان کاملا رایگان است فقط کافی است با ما تماس بگیرید و یا با ارسال عکس از نمای ساختمان درخواست مشاوره از رونده ارائه خدمات و قیمت اجرای خدمات تیم ما آگاه شوید.

پیچ و رولپلاک نما کرج راپل

ترمیم و بازسازی سنگ های نمای ساختمان یکی از مهم ترین خدماتی است که مجموعه ما در حال ارائه آن در تهران و کرج است. پیچ و رولپلاک نمای ساختمان تنها روش مطمئن و کارامد است که می توان با آن سنگ های نمای ساختمان را اسکوپ کرد و از بروز حادثه پیشگیری نمود.

قیمت پیچ و رولپلاک نما در کرج

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان به طور کلی از متر مربع 25 هزار تومان تا 90 هزار تومان محاسبه و برآورد می شود. در روند محاسبه اجرای پیچ و رولپلاک نما عواملی مانند ضخامت و نوع سنگ و همچنین طرح و ظرافت نما تاثیر گذار است.

اجرای پپیچ و رولپلاک نما در کرج

احتمالاً ساختمان هایی در همسایگی خود را دیده اید که بخشی از سنگ نمای آن فرو ریخته است با کمی دقت میتوانید به علت سقوط سنگ ها از روی نمای ساختمان پی ببرید در بیشتر مواقع مهمترین دلیل سقوط سنگ از نمای ساختمان نداشتن اسکوپ است. سقوط سنگ نمای ساختمان می تواند بسیار خطرناک و همراه با خسارت و زیان های مالی و جانی باشد بر این اساس پیچ و رولپلاک نمای ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است چون با این کار از بروز حادثه می توانیم پیشگیری نماییم. 

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در کرج

کار در ارتفاع تهران راپل به عنوان یکی از شرکت های با سابقه در ارائه خدمات بر روی نمای ساختمان بدون نیاز به داربست و با استفاده از تکنیک دسترسی با طناب آماده ارائه خدمات مقاوم سازی نمای ساختمان در کرج و استان البرز است .
پیچ و رولپلاک نما در کرج یکی از مهمترین خدماتی است که مدیران ساختمان های مسکونی و دولتی می بایست برای استحکام بخشیدن به نمای ساختمان خود استفاده نمایند برای این کار میتوانید با کارشناسان ما تماس گرفته و در خصوص مقاوم سازی سنگهای نمای ساختمان خود از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید و یا سوال هایی که در در خصوص نحوه اجرا پیچ و رولپلاک نما دارید از ما بپرسید.

شرکت کار در ارتفاع تهران را به به منظور گسترش بازار کار خود از استان تهران به سایر استان های همجوار آماده ارائه خدمات بر روی نمای ساختمان بدون نیاز به داربست است.

یکی از مهمترین استان های که ما می خواهیم در آن به ارائه خدمات بپردازیم استان البرز است . در این خصوص ما آماده ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج هستیم و می توانیم در خصوص سوالات شما در ارتباط با مقاوم سازی نمای ساختمان در کرج پاسخ دهیم و همچنین می‌توانید برای ثبت سفارش باما تماس بگیرید.

نحوه اجرای پیچ و رولپلاک نما در کرج

ارائه خدمات رولپلاک نما در کرج بدون نیاز به داربست بوده و با استفاده از طناب و تکنیک کار بر روی طناب صورت می گیرد.

در این روش طنابکار ( فرد متخصصی که بر روی طناب کار می کند) با تعریف کارگاه و انتخاب محل اولین فرود که معمولاً محل سقوط سنگ نمای ساختمان است اقدام به کار بر روی نمای ساختمان می کند.

مراحل اجرا

  • در مرحله اول سنگ های نمای ساختمان با استفاده از دریل مخصوص، سوراخ می شوند. فاصله ی سوراخ ها از هم معمولاً بین 30 تا ۵۰ سانتی متر است که بر اساس نوع و اندازه سنگ نمای ساختمان مشخص می شود.
  • در مرحله دوم با استفاده از پیچ و رولپلاک، سنگ های نمای ساختمان را به بتن پشتش محکم میکنند.
  • در مرحله سوم که مرحله بتونه کاری نام دارد. روی پیچ های کار شده را با استفاده از ترکیب سیمان و چسب بتن می پوشانیم.
مزایای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج

پیچ و رولپلاک نما با طناب در کرج

احتمالاً تاکنون افرادی را دیده باشید که بر روی نمای ساختمان با استفاده از طناب معلق بوده و در حال ارائه خدمات و یا کار بر روی نمای ساختمان اند.

یکی از خدماتی که ما با استفاده از طناب ارائه می دهیم پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان است.

پیچ و رولپلاک نما با طناب در کرج یکی از خدمات مهم شرکت تهران راپل است که به منظور مقاوم سازی سنگهای نمای ساختمان ارائه می گردد این روش از مزایای بیشتری نسبت به سایر روش های موجود برای مقاوم سازی نمای ساختمان برخوردار است

مهمترین مزایای پیچ و رولپلاک نما با طناب

  • ایمنی بسیار بالا
  • سرعت در اجرای کار
  • سازگاری کامل با محیط زیست
  • نسبت به سایر روشها نسبت مناسب و ارزان تر

قیمت و یا هزینه پیچ و رولپلاک نما در کرج

مهمترین موضوع در قیمت و یا هزینه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج، متراژ سنگ نمای ساختمان است. در زیر به مهمترین نکاتی که همگام تعیین نرخ خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان توجه می کنیم را می آوریم.

  • یک جنس نمای سنگ ساختمان
  • طرح و اندازه سنگ های نما
  • داشتن پیشانی دریا سقف های شیروانی بر روی پشت بام
  • مقدار سنگ های  که قرار است ترمیم شود

دلیل پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج

 مهمترین دلیل پیچ و رولپلاک سنگهای نمای ساختمان پیشگیری از سقوط آن و بروز حادثه ناگوار است.  سنگهای نمای ساختمان بر اثر عوامل بسیار مختلفی ممکن است از از جای خود از نمای ساختمان جدا شده و بر روی زمین  سقوط کنند.

با توجه به این موضوع که بسیاری از نماهای ساختمان در کرج از جنس سنگ هستند پیچ و رولپلاک کردن این سنگ ها نیز امری مهم به شمار می رود. با پیچ و رولپلاک کردن سنگهای  نمای ساختمان  می‌توان از سقوط آن تا میزان بسیار بالایی پیشگیری نمایم به بیان دیگر پیچ و رولپلاک بهترین ابزار برای اسکوپ سنگهای نمای ساختمان است.  

سقوط سنگ های نمای ساختمان می تواند با خسارت و و زیان های جانی همراه شود با پیچ رولپلاک کردن سنگ نما از بروز چنین حوادثی پیشگیری کنیم تیم کار در ارتفاع تهران راپل آماده ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نما ما در کرج و استان البرز است. 

مزایای مقاوم سازی نمای ساختمان

یکی از مزایای مهم مقاوم سازی سنگ نمای ساختمان پیشگیری از بروز حوادث است. از دیگر مزایای این کار می‌توان به حفظ و نگهداری سنگهای نمای ساختمان در طول زمان اشاره نمود با این کار میتوانیم نمای ساختمان خود را تا سالهای بعد زیبا حفظ کنیم.

از سنگ به عنوان وسیله‌ای برای آب بندی نمای ساختمان در برابر بارندگی و  رطوبت استفاده می کند در صورت سقوط سنگ از نمای ساختمان آن آب و رطوبت  میتوانند وارد داخل شود پس در واقع با پیچ و رولپلاک کردن سنگهای نمای ساختمان به آب بندی آن هم کمک می کنیم.

زمان پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در کرج

زمان پیچ و رولپلاک کردن سنگهای نمای ساختمان با اولین ریزش سنگ از نمای ساختمان و یا مشاهده  لقی و یا شل شدن سنگ در جای خود مشخص می شود. سنگهای نما می توانند در هر زمانی از از جای خود بر روی نما جدا شده و بر روی زمین سقوط کند  بر اساس تجربه بهتر است قبل از از سقوط سنگ نمای ساختمان خود  با پیچ و رولپلاک مقاوم کنیم.  مقاوم سازی نمای ساختمان از مهمترین بخش‌های حفظ و نگهداری یک سازه در طول عمر خودش است.

زمان هایی  هم وجود دارد (مانند فصلهای پاییز و زمستان و یا بروز زلزله و نشست غیر معمول ساختمان) امکان ریزش سنگ از نمای ساختمان بسیار افزایش پیدا میکند در این مواقع می بایست مراقب بود چرا که با سقوط یک سنگ از نما ممکن است جان یک نفر به خطر بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *